26

Idag klipte jak mig i finngret i solann. det gjorde ontt ock jag anse at jag er arbets skaddad ock inte behövver gå till skolan på en veka. menn lysnar någon på tovi? nej.
i skolan folk säga at tovi ser utt som paris nju BFF. tovi blirr lessen för hon redan bestis med fatima?!?!?!??! :(
min bror fyller 18 år ock det er fäst her ikväll!!!! tovi inte bjuden så jak åkerr till fEliCia på södermalm om 10 minutter för hon styr fäst ikvell. idag jag vart lurad på H&M. dom sa jag fick rabbatt 20% om jak hanndlade 2 varor så tovi gjorde dett ock fik bara 15 kronor rabbatt. jagg vart väldigt argt!! blogar intet mer ikvell som vannligt. ska sova i sundbyberg. er littet redd men jak ringer om dett hender nåt!
heido!!!!!!

och det här inlägger lär raderaws imorgon.


Kommentarer
Postat av: J

seriöst, bloggvärldens bästa inlägg! du har skrivit som en norsk utlänning som har problem med svenska grammatiken! X'D

2009-09-12 @ 21:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0