37

Har precis kommit hem från en för lång shopping runda. Var och köpte en pälsjacka i måndags som jag skulle byta till en mindre storlek, tyvärr hade dom slut på storleken jag behövde så jag får nöja mig med den här skiten. Vågar jag påpeka att jag tillochmed åkte själv? vart går gränsen egentligen? herregud.. Slutade med ett par snygga glajjor från bianco och en ny parfym! köpte med mig middag hem också, blev ganska förvånad när jag insåg hur dyrt det faktiskt blivit..
Har utöver det vanliga gjort några tappra försök till att få Fatima komma tillbaka till John Bauer idag, men icke! får börja ta i med hårdhandskarna snart! jag tror faktiskt att bussresorna till skolan är värst. Istället för att göra ingenting måste jag nu sitta och försöka imponera på min mycket civilicerade vän Nathalie!
Så, medans hon sitter och läser 'flickan som lekte med elden' & 'en blomma i afrikas öken' läser jag 'kända citat från coola kändisar' haha! nej, det håller inte.
Uppmärksammade också att det har blivit alldeles för kallt för klackskor nu. vad faen har man på sig istälelt då? 
sitter fortfarande och väntar på mina over-knee, but until then..?
hursomhellst så ska jag gå och powernappa i sådär 6 timmar nu, har bestämt mig för att åka och hälsa på i lommarskolan någon dag så jag har börjat ladda riktigt ordentligen. det kommer bli krig, men någon måste styra upp stället! ska planera min arme väl. talk to you laterrrr.

i can't even think about how you feel inside
but we are best friends, right?


Kommentarer
Postat av: YOUR NICKY

du är inte bara min bästa vän, det är mer än så !

du är min partygrek & even seoulmate !

I love you

2009-09-30 @ 21:20:37
Postat av: Ida

Lommarskolan har ju blivit en farlig plats! Ne

men, allting har förändrats, det är inge vidare kul :(

2009-10-06 @ 15:41:51
URL: http://iidaschioold.blogg.se/
Postat av: Matilda

hallå uppdatera kvinna ! så att man har något att läsa ;D <3

2009-10-08 @ 09:07:16
URL: http://dreamswithoutsleep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0