35

Gårdagen bestod av shopping, köpte blandannat med mig små ''diamanter'' så när jag kom hem satte jag mig och fixade mina naglar som sedan följdes av en mycket trevlig kväll!
Sov riktigt länge i morse vilket verkligen behövdes. dock har det sina nakdelar också och jag har gått på högvarv hela dagen.
Eftersom jag jobbar imorgon har jag bestämt mig för att hålla mig i norrtälje ikväll, filmkväll är än så länge planerat men eftersom jag ogillar både komedier (som för det första INTE ens är roliga) eller tjejfilmer, så brukar vi aldrig komma någon vart med den idén, haha..
ska kila iväg nu, we keep in!







Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, vad fina naglar! :)

2009-09-26 @ 21:20:19
URL: http://idaschioold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0