32

De få gånger jag bloggar är oftast när jag är på dåligt humör av någon anledning.
idag är jag rasande.
Efter lång väntan fick jag äntligen hem mina over-knee stövlar idag. grymt snygga, och även i för stor storlek.
Detta betyder att jag är tvungen att skicka tillbaka dom och sedan få tillbaka ett par i rätt storlek. Hade inte varit några problem om det inte hade varit för att detta kommer att ta 3-4 veckor. Jag är otroligt frustrerad.
Hursomhellst så bär det av till Täby vid 8 tiden för party! jag borde vara taggad, vilket jag inte alls är.
Tillställningar gör mig bara på dåligt humör eftersom jag inte vet hur jag vill se ut nu för tiden. Jag harletat insperation hela veckan, men alla bara ÄR där. jag också. alla ser lika dana ut eller så syns dom knappt. Det räcker inte att ha halva rummet fullt med klacksor, köpa alla plagg man får syn på med D&G på och måla naglarna i olika färger varje dag. Jag har ingen aning om hur jag vill se ut. Jag har testat det mesta den senaste veckan bara för att kanske, förhoppningsvis komma på något nytt. Jag hade platt hår, uppsatt, lockigt, mittbena, snebena och en dag sprang jag till och med runt med ett jäkla ''hippie-band'' i håret. Jätte fint, men det är inte så jag VILL se ut. Jag är förvirrad. Jag var i stockholm, and still, alla ser likadana ut. fan också. jag vill inspireras.
Så, vad ska jag ha på mig ikväll? tror jag skiter i kläderna så slipper jag det här. haha..
utöver det ska jag försöka med att inte fastna i någon hiss den här helgen! vi får se hur det går. Har fått lov att låna min brors kamera, fotar aldrig i vanliga fall men ska göra mitt bästa. är livrädd för att jag på något sätt ska lyckas ha sönden den också, vi får se. jag har lovar att försvara den med mitt liv. nu jäklar! partygreken på nya äventyr.


Kommentarer
Postat av: partygreken TWO

You are one of a kind !not like everybdy else and never will be, you look like a princess, the other looks like the bad witch ;D



YOU GO GIRL !!!!!!

2009-09-19 @ 19:02:58
Postat av: tove grimborg

haha, jag är så jäkla glad att jag har dig, idiot!

2009-09-20 @ 21:02:33
URL: http://tovegrimborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0